Parti PES Sebelum Final .bhaha.:D


Assalamualaikumm.:D. sempat lagikan nak mintak maaf ?Haha.maklumlah,dah lame tak update.dan pada blogger yang asik suruh singgah dekat belog dorang.Aku nak ucapkan mintak maaf sangat sangat dan sudi untuk menyefollow belog aku yang agak lama berjinak jinak,tapi follower tetap tidak bertambah.huahua.Penciptaan belog ini bukan untuk menunujukkan berapa banyak follower ,tapi ia mngkin satu catatan disepanjang perjalanan hidup aku dan untuk korang korang yang berkaitan.:D:D.


Disini aku nak hiburkan korang dengan beberapa gambar yang agak kontroversi. HAHA.Masa ini aku tak ingat bila,tapi baru baru jugak lah.Pertandingan PES dijalankan ketika ini,dan telah dimenangi Fadlee amin.Mintak maaf sebab,kualiti gambar yang sangat sangat mengecewakan sebab guma VGA.hehe.*maklumlah,henset murah.huahua.


Kemesraan Fitri Dan Firdaus menimbulkan kecemburuan di hati  fadlee amin.ahaha!*jangan marah

Kemenagan Fadlee amin memang tidak dapat dinafikan lagi.:D

Fadlee amin,sentiasa berlatih untuk mencapai impiannye bergelar pemain PES yang disegani :)

Kepenatan jelas terpancar pada wajah pemain PES.

Beliau sempat bermain Ninja Saga sebelum tiba perlawanan.

Sape ni eh ?? bhaha.:D
Oke! itu sahaja setakat ini.Mintak maaf kalau terguriskan hati beberapa pihak.tapi ini hanya untuk kenangan kita bersama.*ceewahhh ~Ahaha.


Selamat Hari Raya Aidilfitri ~

src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?locale=fr_FR&..."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...