Paranormal activity??cerita paling seram abad ini!HAHA:D

 PARANORMAL ACTIVITY 2!!cerita paling seram 2011??


kalau anda kata 'YA' mknanye anda memg 'BUTA'!HAHA!

Kenapa saya kata begitu??kerana.......lu pikir la sendiri!;P.sebenrnye bkan nk kutuk filem nie.tapi bila anda tgk cite nie 5 mnit pertma,kalaw x kuat iman dan segala aspek,mstie anda dah out of cinema lah!konfem pnye!
bukan saya sorg je,yg kata cumnie.semua org kat pnggung tu.rase dah fed up sgt ngan cite uh!Kalaw paranormal activity 2 nie  x bagus,cmne plak ngan paranormal activity 1??dan cerite ni hanya jadi bahan jenaka para penonton,ahah.



TAKUT???


0ke fine!bila,korunk kata,saya bukan pencinta filem global.
kenapa anda sndiri yg x pergi tgk??
dan saya berani kata lah bahawa,filem 'KHURAFAT' lagi beter dari filem nih!
credit to:syamsul yusof

Disini saya sertakan,beberapa gmbar gmbar mngenai paranormal activity 2,yg agak mnghampakan dari pihak saya~





so kalaw korunk masih nerminat dengan cite nih! teroskan lah.kerana anda bakal.dihampakan!HAHA

just some advise from me;D

hairulharimaumalayaa.blogspot.com




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...