Jom ! buat Latihan Industri/ Praktikal


Assalamualaikum. Dipetang yang hening lagi damai ini, tiba-tiba mood datang dengan sendirinya untuk aku mengupdate blog. Baru semalam , aku update pasal konklusi semester lima. Sedang aku mengunyah pisang goreng sambil ditemani angin sepoi-sepoi yang berbudi bahasa, tiba-tiba aku terpikir, macam manalah gayanya nanti, bila aku buat praktikal dekat Omron Malaysia. Tempoh dua bulan ini, akan aku manfaatkan sebaik mungkin !InsyaAllah! aku akan update pasal tempat latihan praktikal aku ni, kalau berkesempatan. InsyaAllah. Disini aku sertakan beberapa potret gambar untuk dijadikan tetapan umum. Hehehe.



Omron Malaysia

Latar belakang


 Untuk pengetahuan syarikat Tamura electronics jugak aka call aku untuk buat latihan praktikal dekat tempat dorang. Tapi aku terpaksa tolak sebab dah terima tawaran Omron Malaysia. Daripada Lima syarikat yang aku aplly hanya dua je yang respon, yang lain semua diam seribu bahasa. Tapi! alhamdulillah aku dapat jugak tempat praktikal. Dah sangat bersyukur !



Tamura electronics (Tempat kerja mak aku ketika Muda-mudi)


Western Digital


Freescale Semiconductor



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...