Keep Calm And Carry On



Seriously, aku pun tak tahu, kenapa aku bertindak sedemikian. Aku taknak salahkan sesiapa. Sama ada aku yang diberi harapan atau aku yang memberi harapan. Kalaulah boleh diputarkan balik masa, teringin sangat untuk diberi masa untuk diperjelaskan segalanya. Tapi, biarlah ia terus menjadi rahsia. Pernah satu masa, aku pernah berjanji tak kan mudah untuk jatuh cinta.  Aku takut. Tapi kini aku tersilap langkah.

Dear awak, seringkali saya dikecewakan oleh cinta. But, seriously i'm not desperate to find another true love. Sehinggalah dalam satu jangka masa tempoh yang lama ia datang menjengah kembali. Tak mudah untuk membuat keputusan, tapi itu sudah cukup merasai kepahitan. Berhenti daripada salahkan diri sendiri. I guest you will do the right thing. I Hope Our Friendship Never Ends. Back to normal friends. Sorry for the past. Yup! hati tak boleh dipaksa. it's about Jodoh. :)



Nota kaki: Dah lama aku tak berjiwang ni. Hahaha.:)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...