Pak Cik yang Awesomee !


Assalamualaikum. Alhamdulillah, aku sudah bergraduate pada 6 Jun 2013 tepat jam 6 petang. Walaupun banyak sebenarnya yang perlu aku belajar. Itu sudah cukup memberikan pengalaman yang cukup berguna buat aku. Seriously, performance aku semasa buat praktikal ni sangat teruk. Aku perlu kawal disiplin aku. Itu bukan bermakna aku buat hal yang boleh menjejaskan nama baik syarikat tersebut. Ia lebih kedatangan/attendance yang tidak memuaskan. Seringkali aku berfikir, aku sebenarnya tak layak dapat elaun syarikat berjumlah RM400.00, InsyaAllah aku akan berubah. Doakan.:)



Kali ni nak cerita pasal Pak Cik yang aweseome. Aku tak ingat apa nama pak cik tu, so aku panggil pak cik awesome je. Hehe. Berikut adalah pesanan untuk aku, secara berhadapan dan bertentangan mata:

1:"jangan gopoh pilih pasangan, kawan dengan semua perempuan, kenal hati budi dulu"
2:Pak cik ajar cara-cara nak tackle perempuan dengan betul. Oke! Selama ni cara aku memg salah.
3:Kasanova pak cik ni pun, dia stil relate dengan agama, al quran dan kehidupan nabi S.A.W
4:"Jangan ikut ayah kerja kilang" nasihat pak cik kepada anaknya. Alhamdulillah. Semua anaknya berjaya.
5:"Anak-anak pak cik, semua sambung degree, sekarang graduate diploma dah ramai".


Sebenarnye, banyak lagi yang pak cik tu cakap, tapi aku tak ingat sangat. Maklumlah, terlampau fokus mendengar sampai apa yang dia cakap pun aku lupa. Hahaha. Rasa rindu nak lepak dekat workshop engineering dengan Abang Airy, Abang Din dan Pak cik awesome. Banyak bende yang aku dapat walaupun hanya lebih kurang seminggu menimba ilmu di workshop tersebut. Semoga Pak cik awesome, Abang airy dan Abang Din, peroleh apa yang dikhendaki didunia serta mendapat limpahan rahmat daripada Allah S.W.T. Halalkan apa yang diajar kepada saya.



P/S: Thanks abang Airy, sebab bagi Coklat Cadbury. Terkilan, tak sempat nak salam, abang-abang dan pak cik Awesome.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...