Study week bukan untuk study tapi Balik kampung.:D


 

Assalamualikum W.B.T. Selesai sudah kesemua test yang terpaksa aku hadapi.Even pencapaian pada test yang terakhir ni agak mngecewakan tapi aku cukup bersyukur dengan anugerah yang diberikan ini.Cewahh.kahkah. Aku harap, semester 3 kali ni akan memberi sejuta satu kegembiraan kepada aku.Bukan apa.Aku ni bukan pandai macam orang lain.Tak study pun boleh dapat dekan. Tapi itu tak mematahkan semangat aku untuk menjadi seorang engineer yang berjaya satu hari nanti.:D .Biar lah kita repeat paper tu banyak kali.asalkan kita paham apa yang dipelajari.Ilmu kalau tak diamalkan pun tak guna jugak kan.


So cuti study week pun menjelang tiba. Banyak bende yang aku nak buat sebenarnya.tapi bukan kat kolej la. yang aku maksudkan banyak bende nak buat dekat rumah.Kalau aku lepak dekat kolej pun,tak ada guna jugak.Kalau attitude aku masih tak berubah dengan tido lewat pagi then bangun tengahari.Tapi solat subuh satu kewajipan.mestilah buatkan ?kehkeh. Kalau duduk kat rumah sekurang-kurangnya kita bolehlah berbakti dekat ibubapa kita kan.selain dapat meningkatkan pahala kita dengan berbakti disamping mereka.InsyaAllah.:)


So balik kampung nanti.aku nak habiskan bnyak masa dekat rumah dengan menomton tv. Kahkah.Almaklumlah dekat kolej kami ni,tak dibenarkan membawa tv. Waalaupun rasa boring yang teramat-amat sangat.Mujur ada laptop sedia menjadi peneman hati.huahua. And for lastly.Semoga perjalanan balik aku esok ke puchong akan diberkati Allah.InsyAllah .:D




Bila lah aku nak Bebaskan ?:D




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...