Aksi yang biasa korang tengok bila main Ice Scating di Sunway Pyramid.

Pemandangan biasa di Sunway Pyramid Ice

Assalamualikum~ Kelmarin, aku berkesempatan untuk berkunjung atau lebih tepat lagi menziarahi tempat yang menjadi asam garam aku selama aku hidup dekat muka bumi ni.HAHA.:) .Sunway piramid lah kan,ape lagi.Dah agak lama tak pegi sini sebenarnye ,jalan-jalan sana pun sorang-sorang sebab takde yang sudi nak teman.Ape la nasib badan isk..isk.:P.haha. So,sedang asyik menghirup udara yang tak beberapa segar dekat Sunway Piramid tu, aku mendapat satu akal.Hekhek! buat bende jahat lah kan. So korang boleh enjoy beberapa gambar Candid ni. Tiada kene mengena antara hidup dan mati :) Peace !Haha.




Mangsa pertama:Sudah menjadi kebiasaan adalah wanita :)


Mangsa Kedua: lelaki ?Malu-malu.hehe. :)


Mangsa Ketiga :kanak-kanak tidak terkecuali:)


Mangsa keempat :Seperti kebiasaan lelaki sejati :)



Mangsa kelima :Jatuh dihadapan orang ramai adalah memalukan.:)


Dan mangsa terakhir pasangan kekasih ! Nice one Dude :)



Gambar diatas adalah bukan bertujuan untuk memalukan sesiapa.Ini hanya secebis pengalaman yang sempat aku rakamkan sepanjang aku berada dekat situ.Sebenarnya banyak lagi.:).Cukuplah ! hanya ini sahaja.So sesiapa yang tak cuba lagi,sila lah berbuat demikian dengan sepantas yang mungkin .hekhek! Untuk pengetahuan korang,aku pun tak pernah cuba lagi.:P:P. HAHA.







2 comments:

EZAN IDMA said...

hahaha nasib baik tak penah g, kalo tak mesti malu kalo jatuh

Muhammad Hairul Nizam said...

first time main mstie jatuh.kalau tak jatuh ajaib la tuh.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...