Proud to you.Tahniah untuk 7A's anda.

Assalamualaikum..Duduk dekat rumah takde bende nak buat.Betul kata membe-membe aku, kalau masa nak balik sebelum nak smpai rumah.rasa megah bila balik rumah. Tapi bila dah sampai rumah,kenyataan yang perlu aku hadapi ialah,sumpah boring gila.HAHA. Bukan nak kata aku ni tak keluar rumah,ataupun duduk termangu seorang diri.itu bukan aku lah.Nasib baik ,dekat rumah ni,agak banyak hiburan yang boleh aku layan bersama keluarga.ngeh3. Tengok  bola dengan membe sampai lewat pagi dah menjadi satu rutin yang perlu aku lakukan.Nanti dorang kata aku sombong pulak kan :)




Tahniah untuk anda !



Eh! tajuk lain,cerita lain.merepek gila aku.hahaha. Nampak tak bende kat atas ni. Slip keputusan PMR adik aku.Sangat bangga kat dia.Sehari sebelun result dye keluar,smpai termimpi-mimpi aku.haha. Abang yang prihatin bukan ?ahaha.Even tak dapat keputusan cemerlang dalam semua subjek.itu dah memadai bagi kami seluruh ahli keluarga.Bukan senang nak dapat.Keputusan aku takde lah secemerlang ini,tapi boleh lah survive dengan jayanya.huhu. So,lepak ni,buat baik untuk SPM pulak. pecahkan rekod aku.haha.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...