Dua Minggu Hooneymoon menghabiskan duet PTPTN.


Assalamualikum ! Memang Hell gila la semester ni. Memang Puas gila enjoy,ditambah dengan kelas tanpa kedatangan lecturer ,menyerlahkan lagi kebongkakkan aku untuk terus bersosial.Bhhaha. .Takde lah sosial mana pun, Jalan-jalan,overnight,makan angin kawasan belah utara ni. Sumpah best gila .Walawehhh>:) Almaklumlah, Duit ptptn kali ni,memang cepat sangat masuk. Mungkin dorang dah penat asik dengar rugutan budak-budak yang ketagih nak duit,saban setiap semester. dan tak terkecuali aku.Phewiittt ~:) Dekat sini aku nak shere beberapa keping gambar yang sempat aku tangakap,selama Dua minggu aku hidup tanpa haluan.Ececehh.:)



Gua Kelam yang style !

Sejuk Gila air kat sini.HAHA.:)


Antara jejaka pilihan malaya. :)



Borong jomm !

Tak lengkap rasanya kalau tak singgah Padang Besar.


Bajet kereta aku.bhaha.:P



Pesta Penang.Memang Meriah gila-gila.Phewittt.




Taman Mini ,sejibik macam dekat I-City ,Shah Alam.:)


Tak sempat nak naik !:(


Beratur-beratur ,jangan tolak-tolak !



Ape lagi.Nasi kandar Beratuqq la pilihan kami.:)


Masjid Kapitan Keling yang bersebelahan denganNasi kandar beratur.

Dan yang paling Pentingg !!



Kemenangan bermakna bagi pasukan Electrical engineering (elektronik) menentang electrical engeneering (Kuasa).


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...