Jom! Membeli belah barang sekolah.:)

Assalamualikum ~Ayuh! kembali kesekolah ayuh.HAHA. ingat lagi lagu ni,sampai sekarang. Walaupun dah dua tahun meninggalkan zaman persekolahan.Tapi memori dalam kepala otak aku masih lagi terpancar kiluannye. HAHA.Untuk pengetahuan aku dah pindah Sepuluh buah sekolah,selama aku bergelar pelajar sekolah sejak sekolah rendah lagi.Banyak bukan ?tapi itu lah hakikat yang perlu anda tahu.hehe. Bukan sebab aku lakukan bnyak masalah dekat sekolah ataupun saje-saje tukar sekolah. Tapi aku selalu pindah rumah,tapi dalam selangor je lah.


So,haritu aku berkesempatan ikut family aku shoping baju sekolah dan barang-barang persekolahan yang lain.Perasaan cemburu aku dekat dorang memang jelas terpancar.haha. Sekolah sumpah best gila.Aku tak kata masuk dekat uni tak best.Tapi memang jelas perbezaan bila korang meninggal kan alam persekolahan.Tak jauh pun,shoping dekat area sungai way atau lebih tepat lai.Pasaraya Hari-Hari.Woot-woot !


Location takers:Pasaraya Hari-Hari Sungei Way

Murah-murah.Pakat mai sini !


Pilih jangan tak pilih >:)




InsyAllah satu hari bakal bergelar insan bernama 'GURU'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...