Sistem Dajjal hampir mencapai kesempurnaan.Awas !




Tahukah anda bahasanya sistem Dajjal yang ada di sekeliling kita sudah hampir sangat mencapai keSEMPURNAan untuk membolehkan dajjal ini keluar di Khurasan? Sekarang aku bagitau kau, apa dia itu sistem Dajjal:

1- sistem kewangan islam berjaya dihapuskan secara mutlak (agenda dajal berjaya) (dinar & dirham digantikan dengan sistem kertas yang tiada harga)

2- wang kertas berjaya digunapakai 1 dunia (sistem dajjal) (islam hanya meredhai emas & perak sebagai nilai matawang)

3- wang kertas akan digantikan beransur2 dengan wang elektronik (sistem dajjal) (dari duit emas dan perak bertukar menjadi duit kertas) (dari kertas bertukar menjadi duit digital) (kad kredit, kad debit, paypal, e-dagang, e-point, e-gold) (moneybooker, digital check)

4- berita2, media2, disampaikan & dikuasai oleh mereka yang bukan ahli (sistem dajjal) (CNN, ABC, BBC, Hollywood, Warner Bross, Disneyland,)

5- ekonomi dunia dikuasai ejen2 dajjal melalui YAHUDI. (VISA, MASTER CARD, AMERICAN EXPRESS, NYSE, DOW JONES) (Makanan segera jenama dunia, baru bulan lepas anda memakannya) (Pakaian berjenama, salah sorang keluarga anda dah memakainya) (Seluar berjenama, anda sedangpun memakainya) (teknologi terkini, anda sedang pun memegangnya)

6- pyramid agung dan pyramid dunia (milik golongan elit korporat) binaan pyramid merupakan salah 1 tanda dan ASBAB pastinya munculnya Dajjal. Pyramid merupakan salah 1 sistem terbesarnya... (sekiranya anda perasan, setiap bandar utama di setiap negeri di setiap negara di seluruh dunia sudahpun ada binaan pyramid) pyramid merupakan 1 saluran tenaga super hebat yang dapat disalurkan dan digabungkan di seluruh dunia... setiap pyramid akan memancarkan tenaga ke langit untuk tujuan keTENAGAan. dengan kaedah yang sama juga, Kubah2 masjid di seluruh dunia memancarkan tenaga yang sama hebat, bezanya Kubah Masjid banyak memancarkan gelombang positif dan kebaikan, saya cabar anda masuk ke masjid sekarang juga, dan anda pasti merasa tenang bila berada di pusat kubah, iaitu tepat di bawah lilitannya, kerana itulah bila kita sebagai Muslimin, masuk masjid hati pasti menjadi tenang... Dengan konsep yang sama, binaan pyramid juga memncarkan dan menyalurkan tenaga, dan anda sedia maklum, cahaya matahari yang pekat membahang dari jarak jauh, sungguhpun merbahaya, tetapi tenaganya digunakan untuk KEBAIKAN & MANFAAT manusia, dan anda kena faham, tenaga juga boleh dipesongkan untuk kejahatan... Pyramid ini salah 1 cabang sistem dajjal, sekiranya semua monumen pyramid di seluruh dunia, memancarkan tenaga pada masa2 tertentu dan terpilih, dan kekuatan yang dikumpulkan itu cukup pada "timingnya"... maka awaslah kemunculannya..
Lokasi pyramid ada di mana2, saya mulakan dengan pyramid zaman silam, itu sebablah bukan sahaja Nabi Muhammad memesan pada umatnya tentang bahaya kekuasaan Dajjal, malahan nabi2 terdahulu pun amat risau tentang dajjal ini, kalau2 dia berjaya muncul... dan malangnya, tiada 1 sejarah pun merekodkan yang Dajjal berjaya keluar dari kurungannya, apakan lagi merantau seluruh dunia untuk menjalankan agendanya... tiada 1 pun rekod di masa silam menunjukkan Dajjal itu pernah keluar dahulu, dan anda atau anak2 andalah yang bakal merasai bahangnya lagi 41 tahun aje lagi, atau lebih awal lagi...


Bersambung balik, lokasi Pyramid lama:
-Mesir (lebih dari 3 bijik)
-China (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Jawa (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Dasar laut selatan Jepun (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Mexico (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Tamadun Maya (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)
-Eropah (banyak binaan pyramid tapi tak sempurna)

lokasi Pyramid moden:
-KL (Public bank, Sunway, Damansara, Ambank)
-Dubai
-Hollywood
-Semua bangunan korporat (perhatikan puncaknya mesti ade pyramid)
-anda cariklah sendiri dah bersepah2 sekarang...

Anda mesti ingat bahawa ada hadis sahih riwayat muslim merekodkan, bahawasanya dalam banyak2 kekuasaan dajjal ini, dia dapat menguasai angin, dan hujan, dan bumi, (diperintahkan hujan jangan turun, maka matilah ladang2 semua kering) dia dapat menghidupkan mayat yang mati kembali hdiup... (maka hidup kembalilah ibu dan bapa manusia yang lama meninggal) Tahukah anda, agaknya apakah sistem dajjal yang membolehkan dia hebat seperti itu, ini bukan sihir...ini adalah teknologi, dan teknologi dia adalah sistemnya itu yang menghampiri keSEMPURNAan, dan dia hanya akan muncul bila sistem itu muncul, dengan kata lain, dengan sifat2 sistem itu dia dapat mengusai dunia, dan menghasut dan menfitnah dunia supaya sujud sembah padanya, bagi manusia2 yang lemah imannya, itulah sebabnya mengapa Nabi Muhammad pesan pada kita, baca 10 ayat pertama Surah Al-Kahfi, dan, baca 10 ayat terakhir Surah Al-Kahfi, maka diri anda akan terlindung... terlalu banyak rahsia di sini, dan kalau diceritakan habis, maka ramailah yang akan menganggap saya ni kononnya: gila, munafik, penipu, meng-ada2kan cerita.... padahal ini adalah nasihat saya kepada seluruh warga Muslimin...


3 comments:

Unknown said...

Allahu akbar. kiamat dah nak dekat.

Mr. elol said...

bersama-sama kita mningkatkan keimanan.:)

insidewinme said...

Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...